Prawo do anulowania

Zwrot jest możliwy w ciągu 30 dni:

  • Produkty muszą być w oryginalnym stanie i posiadać oryginalne metki oraz etykiety.
  • Opakowanie nie może być uszkodzone i musi być w oryginalnym stanie.
  • Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.

Prosimy o uwagę. Jeśli zwracane produkty nie spełniają tych warunków, niestety nie będziemy mogli przyjąć zwrotu. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zwrotów, jeśli podejrzewamy, że produkty były używane lub uszkodzone z przyczyn niezależnych od nas.

Zawsze upewnij się, że Twoja paczka posiada kod śledzenia Track & Trace. Zwroty, które zostaną zagubione, nie będą refundowane, chyba że dostarczysz dowód wysyłki z kodem Track & Trace. Zwroty wysłane pocztą bez kodu śledzenia odbywają się na własne ryzyko. Klient ponosi koszty zwrotu towaru.

Gdy tylko otrzymamy Twój zwrot, poinformujemy Cię o tym drogą mailową. Zwrot środków na Twoje konto nastąpi w ciągu kilku dni od przetworzenia zwrotu.

Anulowanie zamówienia

Zamówienie można anulować jedynie w ciągu 5 minut od jego złożenia. Po upływie 5 minut zamówienia są przekazywane do realizacji i ich anulowanie nie jest już możliwe.

Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z nami pod adresem info@stellara.pl natychmiast po jego złożeniu.

Zwroty odbywają się na ryzyko nadawcy, a koszty przesyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi.

Otrzymałeś niewłaściwy produkt lub rozmiar?

Jeśli otrzymałeś nieprawidłowy produkt lub rozmiar, bezpłatnie wyślemy Ci właściwy artykuł!

Zwrot pieniędzy

Zwroty środków realizujemy średnio w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu.

Dębowa 4C, 78-449 Kłomino, województwo zachodniopomorskie, Polska

Formularz zwrotu:

Kliknij tutaj