Polityka zwrotów i refundacji
Zwrot jest możliwy w ciągu 30 dni:
- Produkty muszą być w oryginalnym stanie i posiadać oryginalne metki oraz etykiety.
- Opakowanie nie może być uszkodzone i musi być w oryginalnym stanie.
- Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.
Prosimy o uwagę. Jeśli zwracane produkty nie spełniają tych warunków, niestety nie będziemy mogli przyjąć zwrotu. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zwrotów, jeśli podejrzewamy, że produkty były używane lub uszkodzone z przyczyn niezależnych od nas.
Zawsze upewnij się, że Twoja paczka posiada kod śledzenia Track & Trace. Zwroty, które zostaną zagubione, nie będą refundowane, chyba że dostarczysz dowód wysyłki z kodem Track & Trace. Zwroty wysłane pocztą bez kodu śledzenia odbywają się na własne ryzyko. Klient ponosi koszty zwrotu towaru.
Gdy tylko otrzymamy Twój zwrot, poinformujemy Cię o tym drogą mailową. Zwrot środków na Twoje konto nastąpi w ciągu kilku dni od przetworzenia zwrotu.
Anulowanie zamówienia
Zamówienie można anulować jedynie w ciągu 5 minut od jego złożenia. Po upływie 5 minut zamówienia są przekazywane do realizacji i ich anulowanie nie jest już możliwe.
Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z nami pod adresem info@stellara.pl natychmiast po jego złożeniu.
Zwroty odbywają się na ryzyko nadawcy, a koszty przesyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi.
Otrzymałeś niewłaściwy produkt lub rozmiar?
Jeśli otrzymałeś nieprawidłowy produkt lub rozmiar, bezpłatnie wyślemy Ci właściwy artykuł!
Zwrot pieniędzy
Zwroty środków realizujemy średnio w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu.
Dębowa 4C, 78-449 Kłomino, województwo zachodniopomorskie, Polska
Formularz zwrotu: