Często zadawane pytania
Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?
Aby utrzymać nasze ceny na jak najniższym poziomie, Stellara dostarcza produkty bezpośrednio od producenta lub dostawcy. W związku z tym czas dostawy może być nieco dłuższy niż zazwyczaj. Przetwarzanie zamówienia zajmuje około 1-2 dni roboczych. Średni czas dostawy w Polsce wynosi około 4-6 dni roboczych.
Minął przewidywany czas dostawy – gdzie jest moje zamówienie?
W większości przypadków zamówienia są dostarczane w przewidywanym terminie. Niestety, czasami mogą wystąpić opóźnienia. Jeśli od zakończenia przewidywanego czasu dostawy minęły 3 dodatkowe dni, a zamówienie nadal nie dotarło, prosimy o kontakt e-mailowy: info@stellara.pl
Ile kosztuje wysyłka?
Kupując w Stellara, zawsze korzystasz z darmowej wysyłki.
Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
Stellara oferuje zawsze bezpieczne metody płatności. Współpracujemy z najczęściej używanymi dostawcami płatności w Polsce:
- Visa
- Mastercard
- Apple Pay
- Google Pay
-
Blik
Brakuje niektórych produktów – dlaczego?
Niektóre zamówienia są wysyłane w oddzielnych paczkach ze względu na ograniczenia wagowe. Aby zagwarantować najwyższą jakość produktów, zamówione artykuły mogą pochodzić od różnych dostawców. Jeśli zamówisz kilka produktów jednocześnie, mogą one zostać dostarczone w różnym czasie.
Nie martw się, Twoje zamówienie jest w drodze. Pozostała część zamówienia zwykle dociera w ciągu 1-3 dni roboczych.
Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną przesyłkę?
Niestety, zdarza się, że zamówienie ulega uszkodzeniu podczas transportu. Wina nie leży po stronie klienta. W takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając e-mail na adres: info@stellara.pl. Do wiadomości dołącz zdjęcia uszkodzenia.
Nie odsyłaj produktu bez wcześniejszego przesłania zdjęć. Niestety, bez tego nie będziemy w stanie zaproponować odpowiedniego rozwiązania. Nasz dział obsługi klienta jak najszybciej zajmie się Twoją sprawą i znajdzie najlepsze rozwiązanie.
Co jeśli zamówiłem niewłaściwy produkt, rozmiar nie pasuje lub zmieniłem zdanie?
Najpierw skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta (info@stellara.pl). Następnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Ciebie. W przypadku zwrotu, klient pokrywa jedynie koszt wysyłki zwrotnej.
Masz dodatkowe pytania?
✉️️ - info@stellara.pl
📱 - +48 732 071 760