Często zadawane pytania

Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?

Aby utrzymać nasze ceny na jak najniższym poziomie, Stellara dostarcza produkty bezpośrednio od producenta lub dostawcy. W związku z tym czas dostawy może być nieco dłuższy niż zazwyczaj. Przetwarzanie zamówienia zajmuje około 1-2 dni roboczych. Średni czas dostawy w Polsce wynosi około 4-6 dni roboczych.

Minął przewidywany czas dostawy – gdzie jest moje zamówienie?

W większości przypadków zamówienia są dostarczane w przewidywanym terminie. Niestety, czasami mogą wystąpić opóźnienia. Jeśli od zakończenia przewidywanego czasu dostawy minęły 3 dodatkowe dni, a zamówienie nadal nie dotarło, prosimy o kontakt e-mailowy: info@stellara.pl

Ile kosztuje wysyłka?

Kupując w Stellara, zawsze korzystasz z darmowej wysyłki.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Stellara oferuje zawsze bezpieczne metody płatności. Współpracujemy z najczęściej używanymi dostawcami płatności w Polsce:

  • Visa
  • Mastercard
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Blik

Brakuje niektórych produktów – dlaczego?

Niektóre zamówienia są wysyłane w oddzielnych paczkach ze względu na ograniczenia wagowe. Aby zagwarantować najwyższą jakość produktów, zamówione artykuły mogą pochodzić od różnych dostawców. Jeśli zamówisz kilka produktów jednocześnie, mogą one zostać dostarczone w różnym czasie.

Nie martw się, Twoje zamówienie jest w drodze. Pozostała część zamówienia zwykle dociera w ciągu 1-3 dni roboczych.

Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną przesyłkę?

Niestety, zdarza się, że zamówienie ulega uszkodzeniu podczas transportu. Wina nie leży po stronie klienta. W takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając e-mail na adres: info@stellara.pl. Do wiadomości dołącz zdjęcia uszkodzenia.

Nie odsyłaj produktu bez wcześniejszego przesłania zdjęć. Niestety, bez tego nie będziemy w stanie zaproponować odpowiedniego rozwiązania. Nasz dział obsługi klienta jak najszybciej zajmie się Twoją sprawą i znajdzie najlepsze rozwiązanie.

Co jeśli zamówiłem niewłaściwy produkt, rozmiar nie pasuje lub zmieniłem zdanie?

Najpierw skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta (info@stellara.pl). Następnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Ciebie. W przypadku zwrotu, klient pokrywa jedynie koszt wysyłki zwrotnej.

Masz dodatkowe pytania?

✉️️ - info@stellara.pl
📱 - +48 732 071 760

Formularz kontaktowy